سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مراکز روزانه بهزیستی با ارائه خدمات به توانخواهان

دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت:مراکز روزانه بهزیستی با هدف اجرایی کردن گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای ارائه خدمات به توانخواهان بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پژمان پورشبانان دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: مراکز روزانه بهزیستی با هدف اجرایی کردن گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه سلامت و دریافت کد رهگیری و مجوز شروع فعالیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوم سوم فعالیت کارکنان در محل و یک سوم دوکاری بازگشایی شد.

پژمان پورشبانان بر ارائه مشاوره به مراجعان به صورت انفرادی تاکید کرد و گفت: هر گونه تجمع و تشکیل کلاس برای مراکز ممنوع است و باید آموزش در مراکز روزانه به صورت انفرادی باشد و هیچ نوع تجمعی صورت نگیرد و هر خدمتی که امکان انجام آن برای توان‌خواهان از راه دور هست قطعاً روش از راه دور اجرایی شود.

او، کارگاه‌ها و مراکز حرفه آموزی و پشتیبانی شغلی را با ظرفیت ۱۰ درصد توانخواهان فعال دانست و افزود: مراکز شبانه روزی این استان در سه حوزه اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی ۱۶۴ مرکز است که ۶۵ مرکز از این تعداد تنها در حوزه توانبخشی شامل مراکز توانبخشی معلولان ذهنی، مراکز بیماران روانی مزمن و مراکز سالمندان فعال است.

او گفت: ۱۲۸ مرکز معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال، حرفه‌آموزی، پیش حرفه‌ای، روزانه بیماران روانی، روزانه سالمندان و مرکز جامع نابینا و ناشنوا، جزء مراکز روزانه بهزیستی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.