سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عظمت و بزرگی ایرانی‌ها در رزمایش همدلی و مواسات / ناتوانی کشور‌های غربی در مدیریت کرونا

امام جمعه دلند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: با برپایی دوباره نماز جمعه، پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری در شهر‌های سفید اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام محسن کیایی امام جمعه دلند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت:: امروز نمازجمعه در شهر بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا برپا شد و ما امیدواریم در هفته‌های آینده شمار بیشتری از شهر‌های کشور شاهد برپایی دوباره نماز جمعه باشند.


حجت الاسلام کیایی با بیان اینکه در مبارزه با ویروس کرونا فرآیند‌های مختلفی را طی کرده ایم افزود: با توجه به برپایی دوباره نماز جمعه در شهرستان نیز با پروتکل‌های ویژه بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در همه آن‌ها با جدیت رعایت خواهد شد.


حجت الاسلام کیایی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و روز هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر از نیروی جوان تشکیل شده که حضورشان در مواقع حوادث، خطر بحران‌ها را کمتر می‌کند و نیاز است به این قشر توجه بیشتری شود.


امام جمعه دلند به فضائل ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان، بهترین فرصت برای تمرین صبر و تقواست. اگر اهل صبر باشیم و تقوای الهی را رعایت کنیم، مشمول امداد الهی در زندگی فردی و اجتماعی خواهیم شد.


او به ولادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و افزود: امام حسن مجتبی علیه السلام، کریم اهل بیت است و علاوه بر کمک‌های زیاد به فقرا، ۳ بار همه اموال خویش را با نیازمندان تقسیم کرد و ایشان الگوی ممتاز مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه است.


حجت االاسلام کیایی از دست‌اندرکاران نظام سلامت که در این روز‌های سخت با مجاهدت و تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند قدردانی کرد.


او اضافه کرد: این ویروس منحوس نقاب از چهره زشت و بزک شده غرب برداشت و همه دیدند که چطور در مدیریت کرونا درمانده شده اند و ماسک از یکدیگر سرقت می‌کنند، ولی مردم مؤمن و انقلابی ایران، در رزمایش مواسات و همدلی، عظمت و بزرگی خود را نشان دادند.


امام جمعه دلند تاکید کرد: این که می‌گویند شهرستان رامیان وضعیت سفید است به این معنا نیست که مشکل نداریم. نه این طور نیست حتما باید فاصله اجتماعی را رعایت کنیم حتما با مواد ضد عفونی دست هایمان را در طول چند بار در طول روز ضد عفونی کنیم و از ماسک استفاده کنیم.


با اعلام وضعیت سفید چهار شهر استان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نماز جمعه این هفته در ۵ شهر و روستای استان برپاشد.


انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.