سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ بیمار جدید در دام کرونا

ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ نفر را در مازندران آلوده و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه پذیرش مبتلایان به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل مدتی است ثابت شده است، گفت: ۷۰ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌ها ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان پذیرش و ۷۵ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با بیان اینکه ۳۹۱ بیمار مشکوک به کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان مازندران بستری و تحت درمان هستند بر رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان مجددا تاکید کرد و افزود: تصور اینکه گرم شدن هوا شدت این بیماری را کاهش می‌دهد اشتباه است.

دکتر روحانی زاده از مردم خواست از تجمع و حضور غیر ضروری در اماکن عمومی و مراکز تجاری خودداری و در هر شرائطی اصول بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد موج دوم ویروس کرونا دراستان نباشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشک فردی و فاصله گذاری اجتماعی در خصوص کرونا به صورت یک الزام باید رعایت شود، گفت: مردم برای غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.