سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۷۵۰ میلیون ریالی خیران مهریزی به مددجویان بهزیستی

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهریز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا خیران مهریزی ۷۵۰ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی این شهرستان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارع سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهریز گفت: گروه‌های تحت پوشش بهزیستی از اقشار ضعیف جامعه هستند به همین منظور باید در شرایط بحرانی برای کاهش فشار اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتری به آن‌ها شود.

او افزود: خیران مهریزی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۷۵۷ میلیون  و ۵۹۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مددجویان  تحت پوشش بهزیستی اهدا کردند.

زارع با بیان اینکه بیش از ۳۳۵ میلیون ریال از این کمک به صورت نقدی پرداخت شده است، تصریح کرد: بیش از  ۴۲۲  میلیون ریال نیز در قالب کمک‌های غیرنقدی از جمله تهیه بسته‌های مواد غذایی، برنج، مرغ، گوشت، بن خرید و ... به مددجویان اعطا شده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهریز ادامه داد: خیران می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی شهرستان مهریز کمک‌های خود را در زمینه‌های تٱمین جهیزیه، حمایت از ایتمام تحت پوشش بهزیستی مهریز، تهیه لوازم ضروری منزل و وسایل مورد نیاز سالمندان به مددجویان اهدا کنند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.