سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رسانه‌ای سابق باشگاه پرسپولیس:به دروغ گفتند استقلالی هستم/ امیدوارم رسول پناه مدیرعامل نشود

امان الله گفت: جنگی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای مدیرعاملی نیست، اما امیدوارم رسول پناه مدیرعامل نشود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل امان الله، مشاور رسانه‌ای سابق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار داشت: حضور ۵۰ روزه در باشگاه پرسپولیس همراه با تجربه‌های جدیدی برای من همراه بود. قصد این را ندارم که کامل وارد جزئیات شوم، اما برخی مسائل را هواداران باید بدانند.

او افزود: پس از استعفای انصاری فرد، فشار زیادی روی هیئت مدیره بود و به من پیشنهاد شد تا برای آرام شدن جو به باشگاه کمک کنم که پس از مشورت گرفتن آن را پذیرفتم. می‌دانستم فشار و هجمه به من نیز وارد می‌شود، اما قبول مسئولیت کردم تا به پرسپولیس کمک کنم. ارتباط نزدیکی با بازیکنان داشتم و قرار بود جو را آرام نگه دارم.

هواداران تحت تاثیر فضای مجازی هستند

امان الله خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در این بخش موفق بودم، اما روی آن بخش کنترلی نداشتم و عده‌ای خاص آن را کنترل می‌کردند. هواداران تحت تاثیر فضای مجازی هستند که یکی از بازیکنان قدیمی با همراه چند ادمین کم سن و سال، چند دلال، خبرنگار و ... یک رسانه خبری را دنبال می‌کنند و روی هر شایعه یا ... وارد عمل می‌شود.

برخی به دروغ گفتند استقلالی هستم

مشاور رسانه‌ای سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هواداران نیز واقعیت را نمی‌دانند و  تحت تاثیر آن‌ها قرار می‌گیرند. زمانیکه من ابتدا وارد باشگاه شدم به دروغ گفتند که استقلالی هستم و هواداران را مقابل ما قرار دادند. ۲ - ۳ روز پیش  نیز بیان کردند که من از قرارداد بازیکنان عکس گرفتم.

وی ادامه داد: به هرحال اگر گروهی بخواهند قرارداد را منتشر کنند من را مقصر می‌دانند. بحث رسانه‌ای در اختیار باشگاه نیست و در اختیار افراد خاصی است. اگر سازمان‌های نظارتی وارد شوند، می‌توانند در ۲۴ ساعت آن‌ها را بیارند و متوجه همه چیز شوند. این گروه‌ها هر کاری بخواهند می‌کنند. محسن خلیلی جز نفرات اولی بود که این اتفاق برای او رخ داد.

کانال های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی متعلق به یک نفر است

امان الله خاطرنشان کرد: آن‌ها منافع زیادی در باشگاه دارند و هر خبری بخواهند کار می‌کنند و هیچ نظارتی روی آن‌ها نیست. کانال‌هایی وجود دارد که برای استقلال و پرسپولیس بوده و مدیر آن‌ها یک نفر است. من خودم دقیق ندیده‌ام، اما اعداد عجیب و غریبی دارند و از یک تا ۱۰ و ۲۰ میلیون بابت آگهی پول می‌گیرند. آن‌ها قدرت هم دارند و می‌توانند یک نفر را به راحتی خراب کنند یا تبدیل به اسطوره کنند. من نمی‌توانستم ارتباط خوبی با این گروه‌ها برقرار کنم و فشار‌های زیادی روی ما ایجاد شده بود که تأثیرگذار بود.  

قرارداد کارگزاری با باشگاه که بسته شد، صحبت از درآمد ۱۵۰ میلیاردی در یک سال بود

امان الله ادامه داد: قرارداد کارگزاری با باشگاه که بسته شد، صحبت از درآمد ۱۵۰ میلیاردی در یک سال بود، اما در ۶ ماه فقط ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پرداخت داشتند. من شاهد بودم که هاشمی وارد شد و در این زمینه تلاش‌هایی کرد. این شرکت کارگزار حتی برای برگزاری جلسه برای مدیران باشگاه به سختی حاضر به همکاری بود. آن‌ها به باشگاه نامه دادند که اگر قصد برگزاری جلسه دارید باید ۷ روز قبل‌تر به صورت رسمی اعلام کنید و این به نظر من توهین به باشگاه پرسپولیس بود.

مشاور رسانه‌ای سابق باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در فروردین جلسه‌ای برگزار شد که مدیران شرکت گفتند تا آخر بهار پرداختی نخواهند داشت و این مسئله منجر به فسخ قرارداد شد. کارگزار بعدی یک جلسه با هیئت مدیره گذاشتند، پیشنهاد پرداخت ۵۰ میلیارد با چک تضمین شده داشتند که تا آخر خرداد انجام شود. شرکت قبلی هم می‌خواست همکاری کند و شنیدم ۳۰ میلیارد می‌دهد، یعنی ۲۰ میلیارد کمتر از شرکت دوم و من فکر می‌کردم داشت اتفاقاتی می‌افتاد. رسول‌پناه صحبت‌هایی کرد، اما ثمری نداشت. هاشمی با قرارداد کارگزار قبلی هم مشکلی ندارد، تنها با یکی- ۲ بند و مفاد قرارداد مشکل دارد. چیزی که می‌دانم این است که کارگزاری که الان با او قرارداد می‌بندند ۳۰ میلیارد می‌دهد و تضمین آن را نمی‌دانم، اما آن شرکت دیگر ۵۰ میلیارد تضمین شده می‌دهد.

امیدوارم رسول پناه مدیرعامل نشود

وی در مورد اینکه تکلیف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه می‌شود، گفت: من سمتی در باشگاه ندارم، اما هاشمی که میلی به مدیریت ندارد، یعنی جنگی در هیئت مدیره نیست، اما رسول‌پناه به مدیرعاملی علاقه دارد برخلاف حرف‌هایی که در بیرون می‌زند و من با تجربه‌ای که از او دارم امیدوارم که مدیرعامل نشود، چون پرسپولیس برایم اهمیت دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.