سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران هم لرزید

زلزله ۵.۱ ریشتری دماوند و تهران در برخی شهر‌های مازندران نیز احساس شد‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۵.۱ ریشتر در عمق ۷ کیلومتری زمین بامداد امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت مرز استان‌های مازندران و تهران در حوالی دماوند را لرزاند.


براساس اعلام منابع محلی، زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری دماوند در برخی مناطق مازندران از جمله ساری، آمل، کلاردشت، بابل، پل سفید ، ورسک و لاریجان نیز احساس شده است.

آماده باش پایگاه های هلال احمر محور هراز

نیکزاد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه زلزله ۵.۱ ریشتری دماوند و تهران در لاریجان و آمل هم احساس شد، گفت: تمامی پایگاه‌های محور هراز اکنون در آماده باش کامل هستند.

آماده باش پایگاه های اورژانس ۱۱۵

دکتر یحیی صالح طبری رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه تاکنون حادثه‌ای که بر اثر وقوع زلزله بامداد امروز  رخ داده باشد در هیچ نفطه ای از مازندران گزارش نشده است، گفت: با این وجود  تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بخصوص در محور هراز  در آماده باش هستند.

روستاهای آمل  بدون خسارت

سازمان اورژانس كشور اعلام کرد: زلزله بامداد امروز در استان مازندران و روستاهای بایجان، صقرچی، گزنک و لاسم شهرستان آمل  احساس شد اما هیچ گونه صدمات جانی و خسارات مالی گزارش نشده است.

آماده‌باش اورژانس ۱۱۵ بابل

دکتر ابولقاسم لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه هیچ فردی به دلیل مصدومیت ناشی از زلزله به اورژانس یا مراکز درمانی این شهرستان مراجعه نکرده است، گفت: تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بابل هم اکنون در آماده‌باش هستند.

 


بیشتر بخوانید: هنگام وقوع زلزله چه باید کرد؟


انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.