سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه وند: فشار زیادی روی مدیران حقوقی باشگاه ها وجود دارد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر فشار زیادی وجود دارد که مدیران حقوقی باشگاه‌ها نمی‌توانند قرارداد‌ها را تنظیم کنند، اما متاسفانه برخی از موادر را در نظر نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شکایت برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه بابت دریافت نکردن مطالباتش اظهار کرد: بعد از صدور خلاصه‌ی حکم به باشگاه ابلاغ می‌شود و سپس می‌توانید مشروح حکم را از فیفا بخواهید و طی ۲۱ روز به آن اعتراض کنید.

او افزود: ما از فیفا درخواست مشروح حکم را کردیم که مستلزم پرداخت هزینه دادرسی بود و با پیگیری مهدی رسول پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه این هزینه از محل مطالبات مان در فیفا پرداخت شد و انشاالله در فرصت مناسب تصمیمات بعدی اتخاذ می‌شود.

خواجه وند ادامه داد: خیلی از کار‌هایی که انجام می‌دهم به خاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس است. من مدتی در هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه  و نگاه مدیریتی هم داشتم.

وی افزود: در حال حاضر فشار زیادی وجود دارد که مدیران حقوقی باشگاه‌ها نمی‌توانند قرارداد‌ها را تنظیم کنند، اما متأسفانه این را در نظر نمی‌گیرند که در کشور ما حقوقی‌ها را قبول ندارند و مباحث مدیریتی را در نظر می‌گیرند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: حضور معاونان حقوقی در باشگاه‌ها نیز به این دلیل است که اگر اختلافی پیش آمد، بتوانند اقدام مناسبی داشته باشند، اما نباید تعارف کرد و باید واقعیت را بگوییم که چه قدر افراد حقوقی و چه میزان مدیران مقصر هستند؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.