سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری شدن ۵۸ بیمار جدید کرونایی در مازندران

۵۸ بیمار جدید کرونایی از دیروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت تا امروز پنج شنبه در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

او با بیان اینکه ۶۲ بیمار مشکوک بستری شده، به کرونا نیز در این مدت از بیمارستان‌ها مرخص شدند، افزود:هم اکنون ۳۲۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی نکنند، زیرا هرگونه بی احتیاطی در تجمعات و عدم رعایت مسائل بهداشتی منجر به بروز پیک مجدد و شیوع بالا بیماری کرونا خواهد شد.


کنترل کرونا با همدلی 

دکتر موسوی گفت: این استان علیرغم شیوع بالای بیماری توانست با فراخواندن داوطلبان خدمت در رشته‌های مورد نیاز مراکز درمانی، افزایش تخت‌های بیمارستانی و انعقاد قرارداد با شرکت‌های تولیدی استان برای تامین گان و البسه پوششی و محافظتی و همچنین جلب همکاری و همدلی مراکز درمانی خصوصی بیماری کرونا را در استان به نحو مطلوب کنترل کند.

او با تاکید بر اینکه تامین و تهیه پوشش محافظتی کادر درمانی و بهداشتی در راستای حفظ سلامت آنان برای ما مهم است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی همه تلاش خود را برای تامین اقلام مورد نیاز حفاظتی برای کادر درمان انجام داده است.
 

بیشتر بخوانید: ثبات در ورود و خروج بیماران کرونایی


انتهای پیام/ ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.