سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

طغیان کرونا در خوزستان، رسیدن به حد دیگر استان های کشور است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طغیان کرونا در خوزستان را رسیدن به حد دیگر استان های کشور دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به صحبت‌های رئیس بیمارستان رازی و هشدارهای وی نسبت به شیوع گسترده ویروس کرونا در خوزستان گفت: از مردم خواستاریم تا بهداشت را رعایت کنند. هر چند علی رغم طغیان کرونا در خوزستان کادر درمانی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

او تعداد جانباختگان خوزستان را در حد «استاندارد جهانی» خواند و افزود: فشار بسیار زیادی روی کارکنان درمان وارد است و امیدواریم که همه ارگان ها به کمک ما بیایند. پیشنهاداتی داریم که حتما در شورای تامین گفته می شود و برای رفاه مردم تصمیماتی اتخاذ می شود.

احسان پور طغیان کرونا در خوزستان را، رسیدن به حدی دانست که دیگر استان ها درگیر آن هستند و بیان کرد: خوزستان به دلیل اتخاذ تصمیمات سختگیرانه تر و شرایط آن از لحاظ تعداد مبتلایان عقب ماند، استان های دیگر در سطح اوج مبتلایان یا طغیان قرار دارند و شرایط شان پایدار است اما خوزستان هم اکنون در حال رسیدن به آن حد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین از درخواست دیگر استان های کشور برای انجام آزمایشات شان از دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دلیل درگیری بالا خبر داد.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.