سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی درباره لژیونر شدن محبی تصمیم نهایی را می گیرد

مدیربرنامه‌های محبی گفت: این بازیکن قدردان زحمات قلعه نویی است و برای انتقالش به لالیگا از تصمیم این مربی و باشگاه سپاهان تبعیت می‌کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان از یک تیم لالیگایی پیشنهاد دریافت کرده است. این بازیکن که با باشگاه سپاهان قرارداد دارد،  برای لژیونر شدن  باید منتظر تصمیم مسئولان این تیم اصفهانی و امیر قلعه نویی بماند.  

مدیربرنامه‌های  محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه لالیگایی خواهان به خدمت گرفتن محبی است، اما باشگاه سپاهان و قلعه نویی باید برای انتقال این بازیکن به اروپا تصمیم نهایی را بگیرند. به هر حال قلعه نویی زحمت زیادی برای محبی کشیده و این استعداد را کشف کرده است. همچنین استفاده از یک جوان ۲۰ ساله  دل شیر  می‌خواهد که قلعه نویی شجاعت به خرج داد و  محبی را بازی داد. محبی قدردان زحمات قلعه نویی است و هر چه صلاح این مربی و باشگاه سپاهان  بدانند تبعیت می‌کنیم.  

او درباره اینکه نظر محبی درباره پیشنهاد تیم لالیگایی چیست، بیان کرد: محبی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و بازیکن آزاد نیست تا در این باره تصمیم بگیرد. باشگاه سپاهان مرجع تصمیم گیرنده است و هر تصمیمی که بگیرند مطیع هستیم.  

مدیربرنامه محبی درباره اینکه باشگاه سپاهان قرار است درباره پیشنهاد باشگاه اسپانیایی استعلام بگیرد: نامه باشگاه لالیگایی  سربرگ و مُهر دارد و نیازی به استعلام نیست و باشگاه سپاهان بررسی همه جوانب را می کند که با باشگاه اسپانیایی مذاکره کند. 


بیشتر بخوانید: درخواست رسمی باشگاه لالیگایی برای جذب ستاره سپاهان


انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.