سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در زادگاه سردار دل‌ها

امام جمعه شهرستان رابر گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان ۴ هزار بسته معیشتی در رابر به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، با هدف کمک به مستمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در رزمایش کمک مومنانه ۴ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بعد از تجمیع در مسجد مصلای حضرت زهرا (س) رابر بین افراد شناسایی شده توزیع شد.

او افزود: به همت خیرین گروه‌های جهادی و بسیج همیشه در صحنه، شرکت و مؤسسه‌ها امروز۴ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

امام جمعه رابرگفت: امیدوارم این خیرات و برکات هدیه به روح جبروتی و ملکوتی سردار عزیز مان که زادگاه سردار سلیمانی است و خداوند از همگی بپذیرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه شهرستان رابر زادگاه سردار حاج قاسم سلیمانی از همان لحظه فرمان مقام معظم رهبری در طرح مواسات ستادی به ریاست امام جمعه و عضویت مسئولان در شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: از جمعیت ۱۱هزار و ۵۰۰ خانوار شهرستان با کمک بسیجیان و هیئت امنای مساجد ۴هزار خانوار افراد بی بضاعت در شهرستان شناسایی شدند.

او افزود: به همت سپاه ثارالله، موسسه ثارالله، بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی و موسسه‌ها چهار هزار بسته غذایی به ارزش بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان تهیه و از امروز بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

امام بخش، فرمانده سپاه رابر افزود: از این ۴هزار بسته تعداد ۶۰۸بسته توسط سپاه ثارالله استان کرمان تهیه شده و در اختیار نیازمندان شهرستان قرار گرفت که قیمت هربسته حدود ۳۶۰ هزارتومان است در مجموع ۲۱۲میلیون تومان را شامل می‌شود.

او ادامه داد: از امروز تا دو روز آینده بسته‌ها توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد بین نیازمندان توزیع و به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شمس
۱۱:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما که کمکی ندیدیم کمک ها کجا دادن