سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش به جان یک بانک خصوصی در ساری

با تلاش آتش نشانان حریق در قسمتی از زیر زمین یک بانک خصوصی در ساری مهار و اطفا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری، گفت:اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی از طریق سیستم اعلام حریق یک بانک خصوصی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساری اعلام شد.

او افزود: با دریافت این گزارش، بلافاصله آتش نشانان از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان ۱۸ دی ساری اعزام شدند.

دومیرکلایی گفت: آتش سوزی در قسمتی از زیرزمین بانک که انبار و بایگانی پرونده‌ها بوده رخداد و در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها بود.

او به سرعت عمل آتش نشانان و تلاش بی وقفه آنان در مهار و اطفای آتش سوزی اشاره کرد و افزود: آتش نشانان به سرعت با بستن دستگاه تنفسی و بکارگیری تجهیزات حفاظت فردی، با استفاده از تجهیزات اطفایی مانع گسترش حریق و سرایت آن به سایر نقاط شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: در این عملیات ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی از دو ایستگاه یک و سه و ۱۲ مامور آتش نشان و فرماندهان عملیاتی حضور داشتند که پس اطفای کامل حریق با عملیات ایمن سازی، لکه گیری و تهویه مکان به ماموریت خود خاتمه دادند.

دومیرکلایی با تاکید بر اینکه سیستم اعلام حریق در کاهش خسارت‌ها تاثیر بسزایی دارد، در خصوص علت حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
 

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.