سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت فوتبال کرمان؛

باید همه باشگاه‌ها دیده شوند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طی یکی دو سال گذشته شرایطی را فراهم آورده ایم تا همه باشگاه‌های کرمان دیده شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست با مدیران و نماینده‌های باشگاه‌های خصوصی فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات این باشگاه‌ها در محل سالن آموزش هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد، گفت: زمانی فوتبال کرمان سرآمد استان بود و بهترین فوتبالیست‌های استان هم از همین کرمان بودند، اما در برهه‌ای نیز فوتبال کرمان داشت به سمت فراموشی می‌رفت و تمام نگاه‌ها به مس بود.

او افزود: در واقع مس باعث فراموشی بقیه باشگاه‌ها شده بود، سعی کردیم طی یکی دو سال گذشته شرایطی را فراهم کنیم تا بقیه باشگاه‌ها هم بتوانند خودی نشان دهند.

قرایی تصریح کرد: این روز‌ها مسائل اقتصادی که گریبانگیر مملکت ما شده، وضعیت تیم داری را هم تحت شعاع قرار داده، اما علی رغم همه‌ی این مشکلات ما سعی کرده ایم با باشگاه‌ها راه بیاییم تا بتوانند اظهار وجود کنند.

او خطاب به مدیران و نماینده‌های باشگاه‌های حاضر در نشست بیان داشت: همین که تیم داری می‌کنید و تلاش کرده اید چراغ فوتبال شهر کرمان روشن باشد، دست مریزاد دارد، اما باید توجه داشته باشد که کارتان یک خروجی داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تصمیم گرفتیم در راستای تکریم باشگاه‌هایی که در شهر کرمان فعالیت می‌کنند، ابتدا جلسه‌ای با شما داشته باشیم تا حرف هایتان را بشنویم.

قرایی افزود: پس از این نشست، جلسه‌ای با حضور مدیرکل و مدیرعامل مس، شهرداری و ... خواهیم داشت تا با یک تفاهمی در حضور مدیرکل، مس حرف‌های شما را بشنوند.

او تصریح کرد: در این جلسه باید ببینیم اداره کل ورزش یا باشگاه‌های مس یا شهرداری در زمینه سخت افزاری و ... چه کمکی می‌تواند کنند.

قرایی با اشاره به اینکه اکنون در شهر کرمان دو زمین خیلی خوب داریم که متأسفانه محل تجمع معتادان شده، بیان داشت: در این نشست باید به این نتیجه برسیم که با همکاری شهرداری، استانداری، اداره کل ورزش و ... چه راهکاری برای احیای آن بکار ببیندیم تا باشگاه‌ها هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

در این نشست در مورد حل مشکلات به وجود آمده‌ی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای این باشگاه‌ها هم‌اندیشی شد.

محسن سلاجقه نایب رئیس، علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان و رضا شجاعی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کرمان نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.