سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع با متخلفان اراضی زراعی در کردستان

با متخلفان ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی برخورد قانونی می‌شود.

احمدی معاون حفاظت و یکپارچگی اراضی مدیریت امور اراضی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در خصوص ساخت و ساز‌ها و تخریب اراضی افراد سودجو که بصورت غیر مجاز اقدام به حصارکشی، فنس کشی، نصب کانکس، احداث بنا و ویلاسازی وغیره که مصداق تخریب و مغایر قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در سطح استان می‌کنند هشدار داد.

او افزود:با متخلفین از طریق مجرای قانونی و معرفی به مراجع قضایی برخورد قاطع و قانونی اعمال می‌گردد.

احمدی بیان کرد: با توجه به تشکیل گشت ویژه حفظ کاربری متشکل از کارشناسان مجرب فنی و حقوقی مدیریت‌های جهاد کشاورزی ضمن حضور در سطح روستا‌ها نسبت به شناسایی و ابلاغ اخطار مبنی بر توقف کامل هرگونه ساخت وسا ز و اعاده به وضع سابق به سازندگان غیر مجاز صادر میگردد.

احمدی یادآور شد: در صورت عدم توجه به هشدار اکیپ گشت ویژه نسبت به تشکیل پرونده و معرفی متخلفان به مراجع قضایی ذیصلاح اقدام عاجل بعمل خواهد آمد و طبق قانون با آن‌ها برخورد قاطع و اعمال قانون میگردد.

او گفت: تمام افرادی که نسبت به فنس کشی یا نصب کانکس اقدام نموده و در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام نمایند، در غیر اینصورت طبق دستور دادستان محترم شهرستان مربوطه، ضمن ابلاغ اخطار، نسبت به تخریب و قلع و قمع موارد یاد شده اقدام خواهد شد.

در خاتمه نامبرده از مساعدت و همکاری ریاست محترم دادگستری و دادستان‌های محترم دادسرای عمومی و انقلاب نیروی انتظامی شهرستان تابعه که در اجرای احکام اصداری و همراهی با پرسنل پرتلاش مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها بعنوان حافظان اراضی کمال تشکر و قدردانی نمود.

ضمناً سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی درخصوص دریافت اطلاعات ساخت وساز‌های غیر مجاز می‌باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.