سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای وزیر فرهنگ روسیه به کرونا

رسانه‌های روسیه از ابتلای وزیر فرهنگ این کشور به ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری تاس گزارش داد «اولگا لیوبیمووا»، وزیر فرهنگ روسیه، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

دفتر وزارت فرهنگ روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لیوبیمووا نشانه‌های ویروس کرونا را داشته و در منزل خود تحت درمان قرار گرفته است. او از طریق ویدئو کنفرانس با دیگر مقامات در ارتباط است.

لیوبیمووا سومین وزیر دولت روسیه است که به ویروس کرونا مبتلا می‌شود و پیش از او «میخائیل میشوستین»، نخست وزیر و «ولادیمیر یاکوشف» وزیر مسکن روسیه نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

تاکنون ۱۶۵ هزار و ۹۲۹ نفر در روسیه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و هزار و ۵۳۷ نفر دیگر نیز در این کشور بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۲۹۰۰ نظامی روسیه کرونا گرفته‌اند

نخست وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد

وزارت دفاع روسیه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از نظامیان این کشور به ویروس کرونا آلوده شده اند؛ پس از انجام تست‌های گسترده در میان نیرو‌های مسلح این کشور از ماه مارس تاکنون، تست یک هزار و ۱۷۷ نفر از نظامیان مثبت اعلام شده است که از این تعداد یک نفر در شرایط وخیم قرار دارد و ۱۴ نفر نیز در شرایط متوسط هستند و بقیه نیز هیچ‌گونه علائمی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.