سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال اصلاح طلب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم با نمایندگان ادوار گذشته جلسات مشترک برگزار کند

شریف گفت: نمایندگان مجلس یازدهم با نمایندگان دوره‌های قبلی مجلس جلسات مشترکی برگزار کنند تا انتقال تجربیات انجام شود.

احمد شریف عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تفاوت‌های مجلس دهم و یازدهم، گفت: مجلس یازدهم هنوز شروع به کار نکرده است که بخواهیم در مورد عملکرد و ترتیب آن قضاوت کنیم.

او افزود: متاسفانه این یک رسم بدی است که هر دولت و مجلسی که سر کار می‌آید عملکرد دولت و مجلس قبل را زیر سوال می‌برد، در صورتی که باید در دولت و قوه مقننه نقش تکمیل کننده داشته باشیم و باید به قوانینی که در گذشته در نوبت طرح بوده و می‌تواند گره‌ای از مشکلات جامعه باز کند بیشترتوجه کنیم.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: گاهی اوقات به حاشیه دامن می‌زنیم  و اصل وظیفه تحت الشعاع قرار می‌گیرد ، بنابراین بهترین راهکار این است که نمایندگان دوره یازدهم که اکثرا اولین دوره نمایندگانی شان است و تجربه‌ای در امر قانون گذاری ندارند از تجربیات همکاران خود در دوره‌های قبلی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:بهترین گزینه برای ریاست مجلس یازدهم کیست؟ 


شریف با بیان اینکه نمایندگان مجلس یازدهم با نمایندگان دوره‌های قبلی مجلس جلسات مشترکی برگزار کنند تا انتقال تجربیات انجام شود، گفت: در اکثر کشور‌ها حتی احزاب در بحث منافع ملی هم‌گرایی بالایی دارند و همه عملکرد‌ها معطوف منافع ملی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه خیرم
مگه مجلس دهم جز فلاکت چیز دیگه ای هم داشت /