سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مگوایر: برای قهرمان شدن به منچستر یونایتد آمدم

مدافع شیاطین سرخ دلیل پیوستنش به منچستر یونایتد را کسب جام‌های قهرمانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, هری مگوایر مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد اعتقاد دارد این تیم برای رسیدن به صدر جدول و بازگشت به جمع مدعیان، باید از نظر ذهنی قوی باشد.

مگوایر تابستان سال گذشته با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۸۰ میلیون پوند از لستر سیتی به لیورپول پیوست و به گران‌ترین مدافع دنیا تبدیل شد.

عملکرد خوب این بازیکن و همکاری مناسب با ویکتور لیندلوف در خط دفاعی شیاطین سرخ باعث شد تا اوله گنار سولسشیر بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.


بیشتر بخوانید: پیشکسوت لیورپول: مگوایر فن دایک انگلیسی است!


یونایتد در ۱۱ بازی گذشته خود پیش از تعطیلی لیگ، متحمل هیچ شکستی نشده بود و در ۹ دیدار آخر خود کلین شیت کرده است.

شیاطین سرخ هم اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و به دور بعدی جام حذفی و لیگ اروپا صعود کرده و مگوایر به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی این تیم، نقش ویژه‌ای در موفقیت‌های منچستر یونایتد داشته است.

مگوایر در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه اظهار داشت: سرسخت‌ترین حریف ما برای رسیدن به موفقیت، احتمالا خودمان هستیم، زیرا در مقاطعی از فصل عملکرد خیلی خوبی داشتیم، اما به محض این که پیشرفتمان متوقف شد، مجازات شدیم.

مگوایر در ادامه گفت: ما باید از نظر ذهنی عملکرد قوی داشته باشیم. ما یک تیم جوان هستیم، اما نباید بهانه بیاوریم و باید مانند بازیکنان بالغ بازی کنیم. به همین دلیل در بازی‌های آخر توانستیم نتیجه بگیریم.

این مدافع انگلیسی در پایان درباره دلیل پیوستن به منچستر یونایتد گفت: من به منچستر یونایتد آمدم تا با این تیم قهرمانی‌های زیادی کسب کنم. می‌خواهم وقتی به دوران حضورم در منچستر یونایتد نگاه می‌کنم، کارنامه ام پر از قهرمانی و جام‌های معتبر باشد.

انتهای پیام‌/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.