سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت ۷ هزار واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ساخت ۷ هزار واحد مسکونی دیگر در شهرکی در جنوب قدس اشغالی موافقت کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با ساخت حدود ۷ هزار واحد مسکونی در شهرک «افرات» واقع در جنوب قدس اشغالی موافقت کرد.

این ۷ هزار واحد مسکونی قرار است در مجتمعی میان بیت الحم و الخلیل ساخته شود. چندی پیش نیز شبکه الجزیره از موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری خبر داد.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده داد ۳۵۰۰ منزل مسکونی برای شهرک نشین‌های صهیونیست در بخشی از کرانه باختری اشغالی بسازد. نتانیاهو گفت: من دستورات فوری را برای تهیه طرح ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه E ۱، واقع در خروجی قدس صادر کردم.

اتحادیه عرب اخیرا  اقدام رژیم صهیونیستی در برپایی پروژه شهرک سازی جدید در منطقه قدیمی شهر الخلیل و تصرف سرزمین‌های این مناطق را محکوم کرد.

اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن را غیرقانونی و این منطقه را اشغالی می‌دانند. با این وجود، رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا در طول چند دهه گذشته اقدام به ضمیمه کردن سرزمین فلسطینی‌ها به شهرک‌های صهیونیست نشین کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.