سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مراحل مختلف اجرای پنجمین دوره انتخابات مجامع این جمعیت، طبق جدول زمانبندی اعلام شده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان کرمان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه هماهنگی نمایندگان ستاد اجرایی شعب در پنجمین دوره انتخابات مجامع، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: انتخابات مجامع اساس و بنیان جمعیت هلال احمر است، چرا که انتخاب افراد اصلح در تصمیم گیری‌های کلان جمعیت هلال احمر در رده‌های شهرستان، استان و کشور بسیار حائز اهمیت است.


او با اشاره به اینکه انتخابات مجامع یکی از بزرگترین اتفاقاتی است که در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ برگزار می‌شود، افزود: این موضوع برای همه افرادی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند، حائز اهمیت است.او به حفظ احترام و تکریم افراد داوطلب در جمعیت هلال احمر اشاره و عنوان کرد: در پنجمین دوره انتخابات مجامع افرادی باید انتخاب شوند تا با پیروی از اهداف و ارزش‌های والای جمعیت هلال احمر، در رشد تعالی این نهاد بین المللی تلاش کنند.


فلاح تصریح کرد: افرادی که به فکر جایگاه و ارتقای جمعیت هلال احمر هستند با ذات داوطلبانه بودن جمعیت هلال احمر آشنایی دارند.

او گفت: جایگاه جمعیت هلال احمر، امروزه در نزد تمامی حوزه‌ها و سازمان‌ها بسیار مهم است و نباید کوچکترین خدشه به این نهاد مردمی وارد شود.

فلاح با تاکید بر اهمیت موضوع انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، بیان داشت: مراحل مختلف اجرای پنجمین دوره انتخابات مجامع طبق جدول زمانبندی اعلام شده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان کرمان در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.