سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۱۴۰ مددجوی تحت حمایت زنجانی از تسهیلات سربازی

۱۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی، از تسهیلات سربازی براساس قانون نظام وظیفه عمومی این نهاد در سال ۹۸ بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی از جمله خدمات تسهیلات سربازی به مددجویان مشمول دریافت این خدمت، گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد زمینه‌سازی برای خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بوده و از خدمات مؤثر این نهاد در این بخش ارائه تسهیلات خدمت سربازی برای مددجویان مشمول دریافت این خدمت است.

او بابیان اینکه بر اساس قانون نظام‌وظیفه عمومی کشور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشمول استفاده از تسهیلات سربازی هستند، افزود: براساس آمار‌های موجود ۱۴۰ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی، از تسهیلات سربازی این نهاد درسال گذشته بهره‌مند شده‌اند.

صفری با اشاره به اینکه از مجموع مددجویان بهره‌مند از خدمات تسهیلات سربازی این نهاد در سال گذشته ۲۹ فرزند مددجوی مشمول دریافت این خدمت از انجام خدمت سربازی معاف شده‌اند، ادامه داد: ۴۳ مددجوی تحت حمایت نیز از خدمات کاهش تعرفه سربازی این نهاد در مدت ذکر شده بهره‌مند شده اند.

او با بیان اینکه ۶۸ مددجوی مشمول خدمت سربازی نیز با معرفی کمیته امداد استان زنجان به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت خود منتقل‌شده‌اند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات هدفمند و زماندار زمینه استقلال معیشتی و اقتصادی این گروه از جامعه هدف کمیته امداد در یک بازه زمانی مشخص فراهم شود.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.