سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۵ هزار متر مربع تصرف غیر مجاز زمین کشاورزی در سمنان

زمین کشاورزی به وسعت ۵ هزار متر مربع در سمنان به دلیل تغییر کاربری غیر مجاز تخریب شد.

 سرهنگ فخیری فرمانده یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: زمین ۵ هزار متر مربعی که بدون مجوز تغییر کاربری داده شد بود بعد از دو بار تذکر کتبی و عمل نکردن مالک زمین به این تذکرات توسط یگان حفاظت تخریب شد.

او افزود: توصیه من به کسانی که به دنبال تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی هستند این است که هرگونه تغییر کاربری باید با مجوز جهاد کشاورزی صورت گیرد.

سعید سیفی معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: سیاست سازمان جهاد کشاورزی، حفاظت از زمین‌ها است و از این جهت هرگونه تغییر کاربری باید با مجوز‌های سازمان جهاد کشاورزی صورت گیرد.

او افزود: در سال ۹۸ تعداد ۱۲ مورد تخریب توسط جهاد کشاورزی سمنان صورت گرفت که ۸ مورد مربوط به ضایعات پسماند و ۴ مورد نیز برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی بوده است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام لطفا جلوی تغییر کاربری اراضی کشاورزی قادر بسطام واقع در کیلومتر ۲ جاده روستای گرجی را بگیرید اراضی مستعد کشت استراتژیک گندم کم کم جای خود را به ویلاهای دوهزارمتری داده و دست دلالان و واسطه گران املاک را به خرید اراضی از کشاورز در جهت تفکیک و تغییر کاربری و فروش به قشر مرفه و کسب سود باز نگه داشته است. و باعث شده خدمات رسانی به روستاهای فاقد سکنه که خود در کنار روستاها شکل گرفته است بیشتر شود .