سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج میزبان جشنواره تئاتر سنگر

نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر با حضور ۵ استان در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر ویژه گروه‌های تئاتر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در یاسوج برگزار می‌شود.
 
سرهنگ امیرعباس آسمند افزود: این جشنواره در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی با حضور استان‌های خوزستان، فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
 
او ادامه داد: برای گرامی داشت چهلمین سالروز دفاع مقدس برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که لازم است در کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس نگاه ویژه‌ای به اجرای این برنامه‌ها داشته باشیم.
 
سرهنگ آسمند با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: سال گذشته چهار جلسه کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس در استان برگزار شد که این جلسات ۳۲ مصوبه داشت و از این تعداد ۲۱ مورد اجرایی شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۲۱ عنوان کتاب مکتوب و ۱۰ عنوان کتاب صوتی با حمایت این اداره‌کل تولید شد و امسال نیز تولید ۵۰ عنوان کتاب مکتوب و ۱۰ عنوان کتاب صوتی در دستورکار قرار گرفته است.
 
آسمند برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی، نقاشی، تولید ۲ فیلم مستند و برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر را از دیگر اقدامات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته عنوان کرد.
انتهای پیام/غ
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.