سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵ درصد دانش آموزان همدان زیر پوشش برنامه شاد

فرماندار همدان گفت: ۷۵ درصد دانش آموزان همدانی زیر پوشش برنامه شاد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین افشاری، فرماندار همدان در جلسه شورای آموزش و پروش افزود: طی ۲ ماه گذشته با شیوع بیماری کووید ۱۹ موجب شد تا آموزش‌های حضوری کمرنگ شود و توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا راه اندازی شبکه شاد در سراسر استان آغاز شد افزود:در حال حاضر ۱۰۰ درصد فرهنگیان، ۹۰ درصد مدارس و ۷۵ درصد دانش آموزان این استان از شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) استفاده می‌کنند.

فرماندار همدان عنوان کرد: ۲۵ درصد از دانش آموزان به دلیل ضعیف بودن اینترنت، گوشی و لپ تاب از این امکان بی بهره ماندند که با استفاده ازتامین منابع و ظرفیت نیکوکاران این مشکلات برطرف خواهد شد.

افشاری تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم دانش آموزی به علت محرومیت و نداشتن امکانات از چرخه آموزش خارج شود.

او ادامه داد: باید از دانش آموزان در پایان آزمونی گرفته شود تا مشخص شود چند در صد این شبکه توانسته در یاد گیری دانش آموزان موثر باشد.
فرماندار همدان  بیان کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی معلمان در شهرستان همدان ،در استفاده از شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) آموزش و پرورش ناحیه یک رتبه اول، ناحیه ۲ رتبه دوم و قهاوند رتبه هشتم را در استان کسب کند.

افشاری همچنین با گرامی داشت هفته معلم و یاد و خاطراستاد شهید مطهری گفت:معلمان درتوسعه همه جانبه کشور چه از لحاظ منابع انسانی و چه در شکوفایی استعداد دانش آموزان نقش موثری ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: جامعه ما باید به سمت و سویی سوق داده شود که اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در بین نهاد‌های مختلف جامعه شناسانده شود .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.