سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راسک گرمترین شهر کشور شد

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: راسک در جنوب شرق این استان در شبانه روز گذشته با دمای ۴۳.۶ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

محمود دیانتی معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: پس از راسک، قصرقند و زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان به ترتیب با دمای ۴۳.۵ و ۴۳.۲ درجه سلسیوس دومین و سومین شهر‌های گرم کشور در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او  افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی تا پایان هفته افزایش دما به میزان ۲ تا ۴ درجه در سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز جوی آرام و پایدار در سطح استان حاکم است، افزود: وزش باد به نسبت شدید تا روز شنبه در جنوب و سواحل ادامه دارد که در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می‌شود.

او ادامه داد: تا روز شنبه، دریا بویژه در نواحی شرقی مواج خواهد بود. برای شمال استان نیز روز جمعه وزش باد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

دیانتی به نوسانات دمایی زاهدان اشاره کرد و گفت: امروز بیشینه دمای هوا در زاهدان به ۳۲.۱ درجه سلسیوس رسید که به همراه خاش خنک‌ترین شهر‌های استان در گرمترین ساعات روز شدند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.