سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال به کدام مناطق هرمزگان گاز رسانی می‌شود؟

رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز هرمزگان گفت:امسال هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز رسانی در استان اجرا و ۳۰ هزار علمک نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمود یارشناس، رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز هرمزگان گفت:امسال هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز رسانی در استان اجرا و ۳۰ هزار علمک نصب می‌شود.

یارشناس افزود: تخت، قلعه قاضی، ۱۴ روستای شهرستان پارسیان، بیکاه، سوزا و فاز هشت بندرعباس از جمله مناطقی هستند که امسال عملیات گاز رسانی به آن‌ها آغاز می‌شود.

او گفت: فاز هشت بندرعباس حد فاصل بلوارآیت الله غفاری تا سورو به طول ۳۰۰ کیلومتر است که تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز هرمزگان با اشاره به اینکه تا کنون هزار و ۳۰۰ کیلومتر گازکشی در استان اجرا شده است، افزود: امسال ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازکشی در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

یارشناس گفت: تا سال ۱۴۰۲ همه مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

رئیس ناحیه گاز شهرستان بندرعباس هم گفت: هزینه لوله کشی داخلی ساختمان برعهده متقاضیان است که شرکت‌ها لوله کشی را انجام می‌دهند.

جواد شهابی افزود: هزینه لوله کشی داخلی بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان است که شرکت گاز استان در لوله کشی داخلی نقشی ندارد.

او گفت: با توافقاتی که با برخی از بانک‌های عامل انجام شده است تلاش می‌شود تا تسهیلاتی به متقاضیان گازکشی پرداخت شود.

رئیس ناحیه گاز شهرستان بندرعباس افزود: اصل نقشه لوله کشی داخلی همراه با تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان و کپی اسناد مالکیت از جمله مدارک لازم برای اشتراک پذیری گاز است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.