سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۶ مبتلا به کرونا در هرمزگان/امکان انجام ۷۰۰تست در روز ازهفته آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتلای ۴۶نفر دیگر به کرونا در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتلای ۴۶نفر دیگر به کرونا در هرمزگان خبر داد.

او افزود: با ابابتلای این افراد، شمار مبتلایان در استان به هزار و ۵۵نفر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از شمار مبتلایان جدید ۴۰نفر در بندرعباس، ۲نفر در میناب، ۲نفر در حاجی آباد و در بندرلنگه و بندر خمیر نیز هرکدام یک نفر ثبت شده است.

فرشیدی افزود: اکثر بیماران جدید مبتلا به کرونا بدون علامتند و به بستری نیاز ندارندو تاکنون از ۷هزار و ۲۲۹نفر در استان تست کووید۱۹ گرفته شده است.

او با اشاره با بیان اینکه در هفته اخیر تعداد تست‌های کووید۱۹ در استان به ۳۵۰ افزایش یافته است گفت: در تلاشیم در هفته آینده این تست‌ها را تا ۷۰۰تست در روز افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره تقسیم بندی شهرستان‌ها از نظر کرونا به رنگ‌های قرمز، زرد و سفید نیز گفت: اعلام رنگ سفید در یک شهرستان به هیچ وجه به معنای نبود بیمار مبتلا به کرونا و یا نبود مشکل در آن منطقه نبوده بلکه به معنای تراکم و شمار کمتر بیماران در آن شهرستان است.

فرشیدی از مردم خواست همچنان با رعایت فاصله فیزیکی، در محیط‌های شلوغ از ماسک استفاده و از تردد‌های غیرضروری نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.