سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد ریاست اطلاعات ملی آمریکا: برنامه موشکی ایران منافعمان را تهدید می‌کند

جان راتکلیف، نامزد ریاست اطلاعات ملی آمریکا در نشست کمیته اطلاعاتی کنگره این کشور، مدعی شد که برنامه موشکی ایران منافع آمریکا را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان راتکلیف که به عنوان نامزد پست مدیر اطلاعات ملی آمریکا معرفی شده، روز سه‌شنبه طی جلسه تأیید صلاحیت خود، برنامه موشکی ایران را تهدیدی علیه آمریکا توصیف کرد.

جان راتکلیف در نشست کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد: «موشک‌های بالیستیک، سلاح‌های متعارف و توانمندی هسته‌ای ایران تهدیدی جدی علیه منافع آمریکا و متحدان ما به شمار می‌روند».

وی در ادامه گفت: «جامعه اطلاعاتی آمریکا باید در پیشبرد کارزار فشار حداکثری علیه ایران، از تحریم‌های علیه ایران حمایت کنند و فعالیت‌های محدودکننده در خصوص اقدامات ایران را تشویق کنند».

پس از پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا و اثبات توانمندی ایران در این حوزه، سران غربی پی در پی توان موشکی ایران را محکوم کرده و آن را تهدیدی علیه صلح خواندند.

از سوی دیگر، مایک پمپئو، وزیرخارجه آمریکا طی هفته های اخیر نگرانی این کشور از انقضای تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان را ابراز  و تاکید کرد که واشنگتن هر کاری برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
درست میگی
زیر ذره بین اعمال تون میره
از این هراس دارید
طلا ایی که چه پاک
چه منت اش به خاکه
از چی میترسید .اگر اعمال تون طبق گفته هاتون است؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
امیدوارم کرونا ریشه شیطان بزرگ را بخشکاند