سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا و گردشگری مجازی در کوه دالان بهشت + فیلم

در این حال و هوای کرونایی سفری یک دقیقه ای به شهرستان فیروزآباد و طبیعت بکر و زیبای دالان بهشت، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  چشمه و رودخانه دروغ زن که در واقع در امتداد منطقه زیبای دالان بهشت و در مسیر کوه برز قرار گرفته با طبیعتی بکر، شگفت‌انگیز، جنگل‌های انبوه و حیات‌وحشی بی‌نظیر که در مسیر فیروزآباد به فراشبند در فاصله ۲۵ کیلومتری این شهرستان در شمال غربی آن واقع‌شده است.

برای رسیدن به این منطقه سرسبز فوق‌العاده که به‌واقع می‌توان گفت جاذبه‌های طبیعی آن جزو زیباترین‌های ایران است پس از انتخاب جاده فیروزآباد به فراشبند، بعد از تنگ خرقه و قبل از دشت کیالک، درواقع بین تنگ خرقه و دشت کیالک به سمت کوه دالان بهشت و سپس چشمه و رودخانه دروغ زن بوده که می‌توان به این طبیعت پرجاذبه دست‌یافت.

 آرامش، هدیه این بهشت به شماست که با زیبایی‌هایش چشمان شمارا نوازش می‌دهد.

سرسبزی و لطافت طبیعت این گوشه از خاک خدا به‌گونه‌ای است که چشم آدمی بی‌اراده محو و مبهوت این همه زیبایی بی‌انت‌ها می‌شود و آدمی تنها در این همه طراوت، لطافت و آرامش، عظمت قدرت خدا را می‌بیند.

با توجه به شرایط کرونایی کشور و به تبع آن در استان فارس، امسال امکان حضور در این مکان گردشگری برای مسافران و گردشگران فراهم نیست.

مردم مهمان نواز فارس و شهرستان فیروزآباد اعلام کردند بعد از غلبه بر کرونا همچون سال های گذشته در خدمت مسافران و طبیعت دوستان خواهند بود.


بیشتر بخوانید: مجازی به ۱۳۰ جاذبه گردشگری فارس سفر کنید


شهرستان فیروزآباد در ۹۵ کیلومتری شیراز و مرکز فارس قرار دارد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.