سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری فارس:

یک هزار زندانی مالی چشم انتظار احسان مردم هستند

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا درصدد برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه با آیت الله دژکام اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در صدد برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان با رعایت تمهیدات بهداشتی و همچینن با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی هستیم.

او با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم گلریزان در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) خواهد بود، ادامه داد: یک هزار زندانی دارای محکومیت‌های غیر عمد مالی و مهریه در استان فارس چشم انتظار احسان مردم هستند.

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه توجه ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان فارس، کمک‌های خیرین را به سمت آزاد سازی این زندانیان سوق خواهد داد، گفت: ستاد دیه استان فارس در یک سال گذشته فعالیت‌های مستمر مطلوبی را دنبال کرده است.

او تصریح کرد: بخش مهمی از تلاش این مجموعه به همراهی شورا‌های حل اختلاف در جهت گرفتن رضایت از شکات است.

اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان‌های فارس هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان فارس گفت: با تلاش‌های که انجام شده ۵۵۰ نفر با مبلغ ۱۸۹ میلیارد تومان آزاد شدند.

او اضافه کرد: بزرگترین حامی ستاد دیه، شکات پرونده‌ها هستند که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مددکاران و بخشش کریمانه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات خود را بخشیده اند.

اسحاق ابراهیمی اظهار امیدواری کرد: امسال با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، ریاست کل دادگستری و همچنین کمک‌های مؤمنانه مردم بخشنده بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم مالی غیر عمد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.