سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا همچنان در جنوب غرب خوزستان می تازد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از تداوم روند افزایشی آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان،در بیست و چهار ساعت گذشته 6نفر دیگر در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت:از این تعداد ۳ نفر در آبادان، ۲ نفر در خرمشهر و یک مورد مربوط به شادگان است .

 او با بیان اینکه  از ابتدای اسفند تاکنون328 نفر بهاین ویروس مبتلا شده اند افزود: در آبادان ۱۳۴ ، خرمشهر ۱۶۳ و شادگان ۳۱ مبتلا وجود داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد:در روز گذشته 3 مورد جدید فوت ناشی از ابتلا به کرونا در این منطقه گزارش شده و آمار فوت شدگان بر اثر این بیماری ، به ۲۶ نفر افزایش داشت که طبق آن، ۶ نفر در آبادان، ۱۸ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

شکرالله سلمان‌زاده گفت: خوشبختانه ۲۶۸ نفر تاکنون با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده اند که پیگیر سلامتی آن ها پس از ترخیص از بیمارستان هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: بیماری در جامعه کنترل نشده و ویروس کماکان در خیابان ها و جامعه هست؛ بهترین کار ماندن در منزل است و فقط برای امور ضروری از منزل خارج شوید.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.