سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین خانی: تعطیلی تمرینات تیم ملی کشتی سبب خیر شد

دارنده مدال طلای کشتی آزاد آسیا گفت: شاید تعطیلی اردوی تیم ملی سبب خیر شد تا اقلام مورد نیاز مردم را تهیه کنیم.

مصطفی حسین خانی، دارنده مدال طلای کشتی آزاد آسیا در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص کمک‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی خود و دوستانش اظهار داشت: این کمک‌ها به صورت تمام و کمال از سوی مردم است. شماره کارتی را اعلام کردیم و مردم هم لطف داشتند این مبالغ را به ما دادند. ما نیز با همین کمک‌ها، اقلام مورد نیاز  خودمان را برای مردم آماده کردیم و بخشی از کمک‌ها نیز از سوی خیرین آماده شده است. اقلامی مثل ماکارانی، رب  و دیگر مواردی را برای ما ارسال کردند و خدا را شکر تا به حال بیش از ۴۰۰ بسته را آماده کردیم و ۳ روزی می‌شود که در حال پخش آن هستیم. 


 بیشتر بخوانید: دیدار جمعی از ورزشکاران با کولبران و توزیع اقلام غذایی در شهر مریوان+ تصاویر


حسین خانی درمورد اقشاری که این کمک‌ها را دریافت می‌کنند، بیان کرد: لیستی از افراد نیازمند محله تهیه کردیم و این کمک‌ها را به آن‌ها می‌رسانیم.  

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان درباره میزان مبالغ جمع آوری شده در این مدت اظهار کرد: تا به حال حدود ۹۶ میلیون تومان هزینه شد و این مبلغ جمع آوری شده است. هم به صورت نقدی و هم کمک‌های غیر نقدی، حدود ۹۶ میلیون تومان شده است.


بیشتر بخوانید: تقدیر قهرمانان نامدار کشتی از پرستار بانوی وزنه برداری+ تصاویر


او در خصوص وضعیت تمریناتش در دوران فعلی گفت: ورزش خودم را دنبال می‌کنم، اما اردوی تیم ملی به هر حال با توجه به وضعیت فعلی تعطیل است. شاید تعطیلی تمرینات تیم ملی باعث این اتفاق خیر شد تا ما بیاییم و به این شکل خدمت رسانی کنیم اما تمرینات شخصی ام را انجام می‌دهیم و تنها  اردو‌های تیم ملی تعطیل است.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.