سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی مهاباد

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته و بازرسی همچنان ادامه دارد.

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان اتاق اصناف این شهرستان از اول اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱ هزار و ۴۴۵ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام داده اند.

شریف زاده اظهار داشت: در نتیجه این تعداد بازرسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶۵ میلیون و ۹۰۲ هزار ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او افزود: همچنین به ۶۵ شکایت مردمی به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی شد و ۲۰ درصد آنان متخلف و ۸۰ درصد غیر متخلف تشخیص داده شدند.

شریف زاده تصریح کرد: بازرسی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان تشدید یافته است و بازرسان این واحد در سطح بازار حضور داشت و با مشاهده شدن هر گونه تخلف صنفی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده شدن هر گونه تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ واحد سازمان یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ اتاق اصناف تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.