سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی در صدد تخریب مجلس یازدهم هستند

فعال اصولگرا گفت: متاسفانه قبل از اینکه مجلس جدید شکل بگیرد برخی سعی در تخریب چهره‌هایی دارند که قصد ورود به مجلس جدید را دارند.

سیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر وحدت اصولگرایان گفت: متاسفانه قبل از اینکه مجلس جدید شکل بگیرد، جناح مقابل که رای هم نیاوردند و مردم هم اقبالی نسبت به کاندیدا‌هایشان نشان ندادند سعی در تخریب چهره‌هایی دارند که قصد ورود به مجلس جدید را دارند و الان هم از تخریب هیات رئیسه شروع کردند.

او ادامه داد: اصولگرایان با توجه به پیروزی مناسبی که به دست آوردند عاقلانه در حال عمل هستند؛ لذا آنهایی که کاندید ریاست مجلس یا هیات رئیسه بودند با همکاری سایر احزاب و شخصیت‌های اصولگرا جلساتی را برگزار کردند که بسیار خوب بود، بحث‌های منطقی و همدلانه‌ای در این جلسات مطرح شد و به عنوان مقدمه به نتایجی هم دست پیدا کردند که به همفکری و همگرایی بیشتر در مجلس به ویژه موضوع رئیس و هیات رئیسه رسیدند و این اخبار خوبی برای اصولگرایان است.

سجادی افزود: این حالتی هم که اصلاح طلبان تصور می‌کنند یک رقابت خشن ، ناجور و ناصواب در بین اصولگرایان  در جریان بوده، اشتباه است، بلکه یه نوع همکاری و هم اندیشی صورت گرفته که ما امیدواریم که نتیجه خوبی هم داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.