سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت با تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با درخواست تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد موافقت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات، توسعه اصولی از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین طرح هادی شهر گوگ تپه دنبال شده است.

او در ادامه با اشاره به مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان افزود: طبق این مصوبه، سند گردشگری استان تدوین می‌شود.

حمزه لو گفت: با توجه به این‌که دستیابی به چشم انداز و اهداف توسعه صنعت گردشگری استان، نیازمند تهیه سند جامع و تعریف دقیق برنامه‌های عملیاتی در کوتاه مدت و بلندمدت است، بنابراین بررسی درخواست ضرورت تهیه سند گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت و پس از تبادل نظر با کلیات درخواست موافقت شد.

او تصریح کرد: پیگیری و نظارت بر واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای تحقق جهش تولید، حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری را سرلوحه کار قرار داده و تلاش می‌شود تا روند راه‌اندازی طرح‌ها تسهیل و تسریع یابد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.