سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم وچان کردستان:

لیگ فوتبال بانوان از نظر فنی پیشرفت داشته است

شهبازی گفت: لیگ فوتبال بانوان از نظر فنی، پیشرفت و اتفاقت جدید ما را امیدوارتر کرده است.

سمیه شهبازی سرمربی تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هنوز چیزی در ارتباط با ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام نشده است، اما باشگاه ما به عنوان یک تیم حاضر در رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار اتمام بازی‌ها شده است. من هم موافق پایان مسابقات هستم، زیرا در این چهار هفته باقی مانده چیزی تغییر نمی‌کند و نتایج به طور کامل مشخص شده است.

او تصریح کرد: زمانی که لیگ برتر فوتبال بانوان به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد. ما پیش بینی نمی‌کردیم که تعطیلات تا این اندازه طول بکشد، اما یکسری تمرینات به بازیکنان دادیم تا در خانه انجام دهند، اما امکانات برای همه باتوجه به محلی که زندگی می‌کنند یکسان نیست.

شهبازی افزود:  در ابتدای مسابقات حامی مالی ما تغییر کرد و با یک حامی مالی جدید و بومی وارد رقابت‌ها شدیم. با وجود این سختی‌ها به نتیجه خوبی در لیگ بانوان دست یافتیم و آن حاصل تلاش بازیکنان و حامی مالی تیم بود. از نظر فنی خوشبختانه لیگ برتر فوتبال بانوان پیشرفت‌هایی داشته و اتفاقات جدیدی مثل لژیونر شدن گلنوش خسروی ما را امیدوارتر کرده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.