سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اجرای طرح بازدیدهای دوره ای از مدارس علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای از ۱۳ مدرسه علمیه استان، گفت: در این بازدید‌ها تلاش می‌شود تا برخی مشکلات برطرف و زیر ساخت‌های آموزشی و پژوهشی مدارس ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی گفت: بازدید‌های دوره‌ای از مدارس علمیه استان لرستان و ارزیابی روند دوره‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی اساتید و طلاب برای ارتقا شاخصه‌های کمی و کیفی تهذیب، آموزش و پژوهش از اهداف این بازدید‌ها و سرکشی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها نقاط ضعف مدارس در بخش‌های تهذیب، آموزش و پژوهش بررسی و ارزیابی می‌شود، خاطر نشان کرد: در این سرکشی‌ها تلاش می‌شود تا برخی مشکلات برطرف و زیر ساخت‌های آموزشی و پژوهشی مدارس ارتقا یابد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان یادآور شد: در دوره مدیریت جدید حوز استان، تاکنون از مدارس علمیه کمالیه، رضویه و امیرالمومنین (ع) خرم آباد بازدید شده و روند شاخصه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی این مدارس با کادر و اساتید مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا با برنامه ریزی‌های منسجم و هدفمند شاهد ارتقای کمّی و کیفی شاخصه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در مدارس باشیم، گفت: اساتید باید با تمام توان در ارائه مفاهیم اخلاقی تهذیبی، آموزشی و تحقیق و پژوهش به طلاب کوشا باشند تا در آینده شاهد تربیت مبلغانی مهذب و کارآمد برای اشاعه مفاهیم اخلاقی و سیره اهل بیت (ع) در جهان باشیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: حوزه علمیه ، آموزش ، طلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.