سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی زندانیان اهواز از خدمات مشاوره‌ای

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: به منظور سیاست‌های کاهش جمعیت زندانیان، خدمات مشاوره‌ای به زندانیان مستقر در زندان مرکزی استان ارائه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: در زمینه سیاست‌های قوه قضائیه پیرامون کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان، قضات و مدیران اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف اهواز با حضور در زندان مرکزی استان به بررسی مشکلات و ارائه مشاوره به تعدادی از زندانیان پرداختند.

او نقش شورا‌های حل اختلاف در کاهش جمعیت زندانیان را تأثیر گذار دانست و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر تأثیر شورا‌های حل اختلاف در ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و آسیب شناسی در افزایش نیافتن تعداد زندانیان، شورای حل اختلاف نقش مهم و تأثیری گذاری در جهت کاهش جمعیت زندانیان داشته و باید از ظرفیت و توانایی آن استفاده بهینه کرد.

زبیدی نیا اظهار داشت: شعب شورای حل اختلاف در زندان‌های استان یک پتانسیل بسیار بالایی در حل و فصل مشکلات و دعاوی زندانیان دارند که امید داریم در سال ۹۹ این شعب در زمینه کاهش جمعیت زندانیان از نظر کیفی و کمی عملکرد مطلوبتری داشته باشند و بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.