سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۸۹۶ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و خدماتی اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال ۹۸ با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، ۸۹۶ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اردبیل انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و خدماتی تحت پوشش و کنترل کالا‌های تولید شده در واحد‌های تولیدی، یکی از وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد است.

او با هدف تامین ایمنی، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و بهداشت جامعه، حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد رقابت سازنده بین تولید کنندگان محصولات داخلی انجام می‌شود یادآور شد: در سال گذشته، کارشناسان و بازرسان شرکت‌های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی ۸۹۶ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی تحت پوشش این اداره کل در استان اردبیل انجام داده‌اند که شاهد تحقق ۱۴۵ درصدی برنامه عملیاتی در این زمینه بوده ایم.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین میزان بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های تولیدی غذایی، کشاورزی، شیمیایی و مصالح ساختمانی بوده است.

علایی هدف از این بازرسی‌ها را نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی عنوان کرد که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

وی اظهار داشت: اداره کل استاندارد اردبیل نظارت دقیقی بر عملکرد شرکت‌های بازرسی فعال بخش خصوصی دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.