سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکر لبنان از ایران برای ارسال وسایل و تجهیزات پزشکی

مقامات لبنانی از ایران برای ارسال دستگاه تنفس مصنوعی‏ و کیت‌های آزمایشگاهی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا تشکر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ایران برای کمک به مردم لبنان در مقابله با بیماری کرونا‏، کمک‌های شامل وسایل و تجهیزات پزشکی در اختیار این کشور قرار داد.

حمد حسن، وزیر بهداشت لبنان، گفت: کل جهان با کمبود این وسایل مواجه است و از ایران به سبب ارسال چنین هدیه‌ای تشکر می‌کنیم.

ناصیف حتی، وزیر امور خارجه لبنان، نیز گفت: این کمک‌ها بسیار مهم و باارزش است و چنین هدیه‌ای در چنین شرایط زمانی بیانگر ماهیت روابط دوستانه و همکاری ملت‌های ایران و لبنان است.

میشل نجار، وزیر حمل و نقل لبنان، نیز اعلام کرد: این هدیه بیانگر احساس محبت‏‏‏، برادری و انسانیت ایران در قبال لبنان است و ما از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به علت این هدیه تشکر می‌کنیم.

حسن خلیفه، خبرنگار المنار، گفت کمک‌های ایران به لبنان شامل ۱۵ دستگاه تنفس مصنوعی‏ با استاندارد‌های بین‌المللی‏، کیت‌های تشخیص پی‌سی‌آر و دیگر تجهیزات پزشکی بود.

گزارشگر المنار افزود: علی رغم تحریم‌های اقتصادی ایران و شیوع کرونا در این کشور، جمهوری اسلامی ایران با این کمک‌ها خواسته است به لبنان در مقابله با کرونا کمک کند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.