سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای پویش درخانه بمانیم؛

تولید ۴۰۹ اثر فرهنگی در کردستان

مربیان کانون پرورش فکری کردستان ۴۰۹ اثر فرهنگی تولید کردند

سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: این آثار در قالب طرح پیک امید مجازی تولید شده و تاکنون ۲۶۳ مورد از این آثار جهت بارگزاری در پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ارسال شده است.

او اضافه کرد: آثار تولید شده شامل ۱۱۰ اثر قصه گویی صوتی، ۱۱۰ اثر کاردستی، ۴۱ کارگاه مجازی، ۳۵ اثر انیمیشن و فیلم، ۳۰ اثر نقاشی، ۱۴ اثر خوانش شعر و داستان، ۱۰ اثر خوشنویسی، هشت اثر بازی، پنج اثر سفالگری و چهار اثر معرفی کتاب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: آثار ارسال شده جهت بارگذاری شده در تارنمای پیک امید نیز شامل ۲۹ اثر قصه گویی صوتی، ۱۰۱ اثر کاردستی، ۳۰ کارگاه مجازی، ۲۷ اثر انیمیشن و فیلم، ۲۱ اثر نقاشی، ۱۲ اثر خوانش شعر و داستان، هشت اثر خوشنویسی، ۲ اثر بازی، ۲ اثر سفالگری و چهار اثر معرفی کتاب است.

او با بیان اینکه هر اثری در سایت طرح پیک امید بارگذاری شود تمام جوامع هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از آن بهره‌مند می‌شوند افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از مربیان اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی با دربرگیری جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرده‌اند.

شیخی با بیان اینکه در این طرح آموزش‌ها به جامعه هدف با خلاقیت‌های تصویری مربیان انجام می‌شود، گفت: اعضا می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.omid.kpf.ir و یا پرتال‌های کانون پرورش فکری در شبکه‌های مجازی از جمله اینیستاگرام مراجعه و نسبت به دریافت فایل‌های آموزشی مورد نظر خود اقدام کنند.

در طرح پیک امید در فضای مجازی تمام اعضا می‌توانند با دنبال کردن هشتک‌های در دل دارم امید، کانون امید و پیک امید فرآورده‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در فضای مجازی با سهولت بیشتر دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.