سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات اورژانس دندانپزشکی در مراکز منتخب دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی + فهرست مراکز

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از ارائه خدمات اورژانس دندانپزشکی در مراکز منتخب خدمات جامع سلامت خبر داد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانعلی طاهری، رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اظهار کرد: خدمات اورژانس دندانپزشکی در حیطه‌های تسکین درد و پیشگیری از پیشرفت عفونت‌های دندانی بیماران با رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی در تعدادی از مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می‌شود.

به گفته او دندانپزشکان مراکز مذکور پس از شیوع کرونا با توجه به دستورالعمل نحوه ارائه خدمات دهان و دندان در زمان شیوع کرونا و با استفاده از اقلام حفاظت شخصی به درمان بیماران اورژانسی پرداخته و خدماتی نظیر معاینه و تجویز دارو، کشیدن دندان، پالپاتومی، تسکین درد بیماران و پیشگیری از پیشرفت عفونت‌های دندانی را ارائه می‌دهند.

 رحمانعلی طاهری بیان کرد: مراجعان قبل از معاینه و درمان دندانپزشکی از نظر ابتلا به کرونا ویروس در مرکز مورد پایش قرار می‌گیرند.

فهرست لیست مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اورژانس دندانپزشکی در زمان شیوع بیماری کرونا در سطح دانشگاه علوم پرشکی شهید بهشتی به شرح زیر است:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.