سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکهزار بسته معیشتی کمک مومنانه در زاهدان توزیع شد

یکهزار بسته معیشتی کمک مومنانه در زاهدان توزیع شد.

حجت الاسلام محسن مومنی‌مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه سستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت: یکهزار بسته معیشتی کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان در زاهدان توزیع شد.

او اظهار داشت: این طرح در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی در قالب رزمایش کمک مومنانه به اجرا در آمد.

او ارزش هر بسته را سه میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این بسته‌ها که شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، رب و ماکارونی است از محل موقوفات و کمک خیران تامین شده و با همکاری هیات امنای مساجد به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند در مناطق حاشیه شهر توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تهیه و توزیع ماسک و مواد شوینده را از دیگر خدمات این نهاد برای مقابله با شیوع کرونا در استان ذکر کرد و افزود: ماسک‌ها و مواد ضدعفونی کننده تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر‌ها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند توزیع شد.

حجت الاسلام مومنی گفت: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا مساجد سیستان و بلوچستان به همت گروه‌های بسیجی ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.