سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعمال نرخ کرایه ناوگان عمومی در گرو تصویب ستاد کرونا

علیخانی درباره اعمال نرخ کرایه ناوگان عمومی از ابتدای خرداد و خبر جریمه شهرداری به دلیل افزایش عوارض محدوده ترافیکی توضیحاتی داد.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به انتشار برخی اخبار منتسب به وی با مضمون اعمال و اجرای نرخ مصوب ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از ابتدای خرداد ماه گفت: اعمال نرخ کرایه مصوب سال ۹۹ ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای خرداد ماه یکی از مواردی است که در بسته ترافیکی شهر تهران که از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل و با حضور نماینده پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار داشت و به ستاد مقابله با کرونا جهت تصویب ارسال شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: اگر قرار بر اعمال نرخ مصوب سال ۹۹ از ابتدای خرداد ماه باشد ستاد کرونا باید نظر خود را بر روی بسته ترافیکی پیشنهادی شهرداری اعلام کند.


بیشتر بخوانید: استمرار لغو طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی 


علیخانی ادامه داد: لازم است شهرداری برای اعمال نکردن نرخ کرایه مصوب سال ۹۹ ناوگان حمل و نقل عمومی با ارایه لایحه‌ای از شورای شهر تهران مجوز بگیرد، زیرا بر اساس قانون از تاریخ ۱۵ فروردین ماه شهرداری باید نرخ کرایه سال ۹۹ را اعمال می کرد.

او در واکنش به خبر جریمه شهرداری تهران به دلیل افزایش نرخ عوارض ورودی محدوده طرح ترافیک از سوی سازمان تعزیرات گفت: باید منتظر ماند و دید در حکم صادره به کدامیک از بخش‌های ارجاعی محدودیت‌های ترافیکی ایراد وارد شده است، اما باید به این نکته تاکید کنم که اگر شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای شهر تهران در سال ۹۸ عمل می‌کرد، مشمول این جریمه نمی‌شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.