سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ از ٢٠ اردیبهشت

طرح بهارانه کتاب١٣٩٩ از ۲۰تا۳۰ اردیبهشت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کتابفروشی‌های استان تا ۱۶ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ اقدام کنند.

او افزود: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در این طرح نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

رمضانی با اشاره به این که سقف مجاز خرید کتاب برای هر نفر را در این دوره ۱۵۰هزار تومان اعلام کرد و افزود: خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، علاوه بر کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا گفت: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.