سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم‎نامه همکاری میراث فرهنگی و منابع طبیعی

مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش منابع طبیعی با همکاری میراث فرهنگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کشاورز رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه با مدیران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون خدمات بزرگی در حوزه کشاورزی استان انجام داده است.

آقای کشاورز افزود: دسترسی به پیشرفت‌های علمی در حوزه کشاورزی از مهم‌ترین دستاورد‌های این مرکز در استان است.

او به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش منابع طبیعی استان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه این اداره در سه حوزه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعالیت دارد گفت:استان با وجود ۲۸۳جاذبه منحصر به فرد گردشگردی و ۱۴روستای هدف گردشگری به مقصد جدید گردشگری در کشور تبدیل شده است.

مجید صفائی افزود: وجود آثار تاریخی و یک شهر بزرگ تاریخی بنام بلاد شاپور دهدشت سبب شده تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی از استان بازدید کنند.

او به نامگذاری شعار سال از سوی رهبری به نام جهش تولید اشاره و بیان کرد: ساماندهی هنرمندان صنایع دستی برای افزایش تولید از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این اداره کل است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با اداره کل صنعت و معدن، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای در خصوص آموزش صنایع دستی همکاری لازم انجام شده است.

صفائی از آمادگی کامل این اداره با مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش منابع طبیعی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی خبرداد وافزود: از همکاری همه دستگاه‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد استقبال می‌کنیم.
 
انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.