سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فروش اینترنتی کتاب؛ موفقیت صنعت نشر در شرایط کرونایی

یک ناشر گفت: فروش اینترنتی کتاب در شرایط کنونی جامعه موفق عمل کرده است و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

جواد نعمتی شاعر و مدیرمسئول انتشارات افرود، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فروش اینترنتی کتاب گفت: فروش اینترنتی کتاب  تنها قسمت از نشر است که توانسته در شرایط کنونی جامعه (کرونا) موفق باشد. تمام دوستانی که در زمینه فروش اینترنتی کتاب فعالیت می‌کنند، چه صفحات اینستاگرامی فروش اینترنتی کتاب و چه سایت‌هایی که در این زمینه فعالند، از پنجم فروردین ماه تاکنون سرشان شلوغ بوده است و اصلاً تعطیلی نداشتند.

او افزود: کتابفروشی‌ها در این مدت بسته بوده یا اگر باز بوده اند، مردم از ترس  بیماری کرونا  سعی کردند در آنها حضور پیدا نکنند. آنها ترجیح دادند کتاب‌هایشان را از طریق فروش اینترنتی - چه صفحات اینستاگرامی و چه پخش‌های کتاب مانند سی بوک- تهیه کنند. این مسئله برای مردم راه گریزی ایجاد کرد تا بتوانند به کتاب دسترسی داشته باشند. البته فروش اینترنتی کتاب همیشه وجود داشته است اما ساماندهی خاصی ندارد؛ چون سایت معتبر و خوبی برای فروش اینترنتی کتاب نداریم.

وی اظهار کرد: در این مدت تعدادی از نویسندگان خود به فروش اینترنتی کتابشان روی آوردند؛ آن‌ها کتاب‌هایشان را در صفحه اینستاگرام خود معرفی و تبلیغ می‌کنند و به فروش می‌رسانند. فعالان این عرصه سعی می‌کنند که رضایت مخاطب را جلب کنند؛ چرا که اگر خریدار راضی باشد، باز هم برای تهیه اینترنتی کتاب اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.