سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ستوه آمدن مقامات آمریکا از اعتراض شهروندان به تعطیلی‌های کرونایی

برخی مقامات آمریکایی از افزایش تنش‌ها میان شهروندان و دولت به دلیل تعطیلی‌ها برای مقابله با ویروس کرونا به ستوه آمده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شین‌هوا، مقامات آمریکایی از غیرقابل کنترل بودن و افزایش هرروزه اعتراض‌ها در آمریکا به تعطیلی برای مقابله با کرونا به قدری به ستوه آمده‌اند که دبورا برکس، مسئول پاسخگویی به مسائل مربوط ویروس کرونا در کاخ سفید، در آخرین اظهارات خود، رفتار شهروندان را «به طرز نگران‌کننده‌ای آزاردهنده» خواند.

دبورا برکس، روز یک‌شنبه در صحبت‌هایش گفت این بسیار نگران کننده است که معترضان به تعطیلی‌ها، از ماسک استفاده نکرده و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

مسئول پاسخگویی به مسائل مربوط کرونا در مصاحبه خود با شبکه فاکس نیوز گفت این افراد خطر انتقال ویروس کرونا به خانواده خود را بالا می‌برند.

او در ادامه با بیان آنکه اگر فرد سالخورده‌ایی در خانه این افراد باشد و آنها با رعایت نکردن آلودگی را به او منتقل کنند برای تمام عمر خود را نخواهند بخشید، افزود: «بنابراین بهتر است در حالی که اعتراض خود را بیان می‌کنیم، قوانین بهداشتی را نیز رعایت کنیم.»

دبورا برکس این اظهارات را در حالی مطرح می‌کند که روزانه در بسیاری از مناطق آمریکا اعتراض‌های شدیدی با هدف بازکردن کسب‌وکار صورت می‌گیرد.

یکی از شدیدترین این اعتراض‌ها، چند روز پیش، در ایالت میشیگان آمریکا رخ داد که در آن معترضان با اسلحه مقابل ساختمان پایتخت ایالت میشیگان گردهم آمدند و به درخانه ماندن اعتراض کردند.

با توجه به عکس‌های این اعتراض، این افراد به ساختمان هجوم برده و سعی در ورود به پارلمان داشتند که پلیس مانع آنها شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.