سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با افزایش ۲ برابری دستمزد ستاره فرانسوی؛

امباپه ارزشمند‌ترین بازیکن لوشامپیونه می‌شود

باشگاه پاری سن ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی خود، دستمزد هفتگی او را ۲ برابر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان,  باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد با کیلیان امباپه قرارداد جدیدی امضا کند که تقریبا دستمزد او را به ۲ برابر افزایش خواهد داد.

از باشگاه‌های لیورپول و رئال مادرید به عنوان مشتریان جدی امباپه نام برده می‌شود، البته به نظر می‌رسد لیورپول به دلیل مشکلات مالی ناشی از تعطیلی رقابت ها، در تابستان پیش رو قادر به جذب این بازیکن نباشد.  رئال مادرید قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی این مهاجم فرانسوی که از سال ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن پیوسته و در ۱۲۰ بازی، ۹۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید: گران‌ترین نقل و انتقالات ۲ فصل اخیر فوتبال اروپا


با این حال سران باشگاه فرانسوی تمایلی برای فروش ستاره ۲۱ ساله تیمشان ندارند و در صددند تا با پرداخت دستمزد ۶۰۰ هزار پوند در هفته او را حفظ کنند. در صورتی که قرارداد جدید امباپه با پاری سن ژرمن به امضا برسد، او از حیث درآمد در کنار نیمار به گران‌ترین بازیکن پاری سن ژرمن تبدیل خواهد شد.  

امباپه که تا سال ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، در ۲۰ بازی فصل جاری لوشامپیونه ۱۸ گل به ثمر رسانده و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم ۵ بار دروازه حریفان را باز کرده و به همین تعداد پاس گل داده است.  

سایت CIES Football Observatory اوایل سال جاری مهاجم جوان پاریسی‌ها را ارزشند‌ترین بازیکن حال حاضر جهان معرفی کرد و مبلغ انتقال او را ۲۲۶ میلیون پوند برآورد کرد.


بیشتر بخوانید: برتری امباپه در مقایسه با لیونل مسی + عکس


در شرایط کنونی به نظر نمی‌رسد هیچ باشگاهی به دلیل مشکلات مالی ناشی از ویروس کرونا بتواند هزینه جذب امباپه را پرداخت کند. از طرف دیگر پاری سن ژرمن که سال ۲۰۱۷ مبلغ ۱۶۶ میلیون پوند صرف خرید این بازیکن کرده است، قصد ندارد امباپه را با مبلغی کمتر از ارزش برآورد شده او بفروشد. با این شرایط به نظر می‌رسد امباپه در پاریس ماندنی خواهد شد و به زودی با افزایش دستمزدش، در کنار نیمار به با ارزش‌ترین بازیکن لوشامپیونه تبدیل خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.