سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت برگزاری تور های طبیعت گردی در ماه رمضان

برگزاری تور‌های گردشگری در روز‌های ماه مبارک رمضان و تعطیلات نیمه خرداد از سوی برخی تور‌های طبیعت گردی آغاز شده که کلیه فعالیت این تور‌ها غیرقانونی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ارجند، مدیرکل میراث فر هنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این روز‌ها تبلیغات تور طبیعت گردی در زنجان برای روز‌های ماه رمضان و تعطیلات نیمه خرداد بدون مجوز قانونی برگزار می شود که این امر خلاف موازین وضع شده می‌باشد.
 
ارجند افزود:این افراد بدون مجوز از آژانس و یا موسسه گردشگری اقدام به برگزاری تور می‌کنند که هیچ نظارتی توسط معاونت گردشگری اداره کل میراث فر هنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان بر نحوه عملکرد آن‌ها وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد:برگزاری تور‌های طبیعت گردی توسط تورلیدران گردشگری و لیدر‌های محلی به هیچ عنوان مجاز نبوده و باید لغو شود و در صورت مشاهده بدون اغماض کارت تور لیدری آن‌ها لغو می­ شود.
 
او تصریح کرد :با توجه به عدم امکان پیش‌بینی دامنه تبعات وآثار شرایط موجود، لازم است تورلیدران از ایجاد هرگونه تعهد الزام‌آور برای سفر‌های طبیعت گردی در زنجان خودداری کرده و تمهیدات لازم را برای بازگرداندن وجوه گردشگران مدنظر قرار دهند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.