سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر‌های با آمار بالای ابتلا به کرونا در خوزستان قرنطینه می‌شوند

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از قرنطینه شهر‌های با وضعیت قرمز در استان و پلمب واحد‌های صنفی و اماکن تجاری متخلف خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: ۱۰۰ تیم متشکل از نمایندگان بهداشت، تعزیرات، اماکن، نیروی انتظامی، نیروی بسیج و شهرداری‌ها تحت مدیریت فرمانداری‌ها تشکیل شده و از تمام صنوف، بازار‌های سرپوشیده و پاساژ‌ها بازدید خواهند کرد.

او نسبت به پلمب اماکن تجاری و صنوف متخلف در استان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند هشدار داد و بیان داشت: بر اساس تصمیم شورای تامین استان اگر ظرف ۳ روز آینده مردم و صنوف اهواز و چند شهر دیگر که آمار ابتلا به ویروس کرونا در آن ها بالا است، نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی توجهی یا کم توجهی نمایند و همچنان آمار بالا باشد، شهر مربوطه قرنطینه خواهد شد.

نجاتی پور با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا مقطع کارشناسی ارشد تا ۲۷ اردیبهشت ماه در سراسر استان تعطیل بوده و مقطع دکتری نیز دایر خواهد بود، ادامه داد: در رابطه با شهر‌هایی که کم خطر یا سفید اعلام شده با توجه به اطلاعات جدیدی که از سوی علوم پزشکی ارائه شده است، قرار شد ظرف ۲ روز آینده وضعیت این شهر‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و احتمال تغییر شرایط این شهر‌ها وجود دارد.

به گفته سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان، پس از این بررسی‌ها وضعیت شهر‌ها و تصمیماتی که متناسب با شرایط هر شهر گرفته خواهد شد را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.